70 درصد درمان مددجویان بهزیستی کهگیلویه رایگان شده است

رئیس بهزیستی کهگیلویه گفت: با واگذاری 70 درصد خدمات درمانی مددجویان به بیمه سلامت تا پایان این سال دغدغه درمان این قشر برطرف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی عصردنا: حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار رئیس بهزیستی شهرستان گفت: آنچه باعث حادثه کربلا شد عدم فهم و برداشت درست از دین بود کسانی که فرزند رسول خدا را به شهادت رساندند مسلمان بودند اما از دین سطحی نگری داشتند .

امام جمعه کهگیلویه افزود: جبهه حق و باطل همیشه وجود دارد باید مراقب باشیم وی با اشار به خدمات بهزیستی، خدمت به جامعه هدف را ارزشمند خواند و بیان کرد: برای رفاه بیشتر مددجویان از ظرفیت خیرین استفاده و طرح‌هایی برای اشتغال ایجاد کنید تا زمینه رفاه مددجویان فراهم شود.

پیگیری سهمیه معلولان در استخدامی ادارات و مناسب‌سازی معابر برای تسهیل در تردد معلولان از دیگر دغدغه‌های امام جمعه برای جامعه هدف بهزیستی بود.

علی اصغر شکرایی در این نشست که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شده بود از تخصصی سازی اعتبارات سازمان خبر داد و گفت: درمان مددجویان به بیمه سلامت واگذار شده است.

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه افزود:تاکنون 70درصد خدمات درمانی بهزیستی تحت پوشش بیمه سلامت رفته و تا پایان سال دغدغه درمان مددجویان برطرف خواهد شد.

شکرایی در خصوص خدمات حوزه توانبخشی تصریح کرد: قبل از دولت سیزدهم 70مورد خدمات پرستاری در منزل داشتیم در این دولت 470خدمت ارائه و ماهانه 600هزار تومان هزینه مراقبت بهداشتی پرداخت می شود.

رئیس بهزیستی کهگیلویه گفت: تا پایان 1402هیچ مددجوی پشت نوبت در شهرستان وجود نداشت.

وی از خدمات شبانه‌روزی اورژانس اجتماعی به دیگر خدمات نام برد و گفت: این اورژانس بیشترین حجم مداخله در بحرانها را انجام می‌دهد اکیپ سیار اورژانس بنا به ضرورت گشت انجام می‌دهند کودکان کار و کودکان خیابانی شناسایی و حمایت مشاوره و معیشتی می‌شوند .

به گفته شکرایی 48بیمار ضایعه نخاعی از خدمات پرستاری در منزل بهره مندند.

وی با اشاره به جداسازی استخدامی معلولان از دیگر اقشار گفت: 450 نفر از معلولان در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی شرکت کردند.

کد خبر 112451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد